- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 14 March 2015
DIZAJN LOGOA
Danas je logo dizajn prava umetnost pa je jako važno da Vas logo prikazuje u najboljem svetlu. Logo, logotip ili zaštitni znak, predstavlja vizuelni identitet Vaše firme tržištu, nešto po čemu će ona biti prepoznatljiva. Imajući u vidu da logo nosilac celokupnog vizuelnog identiteta firme i da se menja veoma retko ili u izuzetnim situacijama, potrebno je ovaj proces od početka jasno definisati i detaljno objasniti njegovo značenje, izbor boja, simbola, kao i njegovu primenu.
DIZAJN VIZIT KARTI
Dizajn vizit karti može biti veoma složen i zahtevan posao koji zahteva ideju, kreativnost i što je najvažnije unikatan i prepoznatljiv dizajn. Odabir boja i tipografije, logotip, kako prezentovati delatnost firme su samo neka od pitanja na koja treba dati odgovor.
Vizit kartica može imati dizajn sa jedne strane ili sa obe. Takođe, postoji još dosta detalja koji maksimalno doprinose izgledu vizit kartice: upotreba više od 2 boje, utiskivanje slova, zlatotisak, deblji papiri, mat i sjajna plastifikacija, providni plastični materijali umesto kartona, itd.
Agencija Info-Kon će na osnovu vaših želja i novih ideja dizajnirati vizit karticu koja će jasno i kreativno predstaviti vaše podatke i uspešno ih prezentovati klijentima.
DIZAJN MEMORANDUMA
Memorandum predstavlja list papira A4 formata na kome se nalaze osnovni podaci vaše firme. Jedno od (nepisanih) pravila poslovne komunikacije jeste da svaka firma ima svoj originalni memorandum.
Memorandum se sastoji od gornjeg zaglavlja u kome se obično nalaze logo, naziv firme, bankovni računi, PIB i matični broj. U donjem zaglavlju nalaze se adresa, brojevi telefona firme, imejl i adresa web sajta. Na sredini memoranduma može se naći vodeni žig logoa vaše firme.
Memorandum je pored logotipa i vizi karte sastavni deo korporativnog identiteta firme.
Dizajn memoranduma se na osnovu štampanja deli na 2 grupe:
- memorandum koji možete odštampati na običnom kancelarijskom InkJet štampaču,
- i na one koje morate štampati u štampariji.
To zavisi od toga da li se dizajn nalazi i na ivicama papira ili ne. Ako se nalazi na ivicama papira memorandumi se štampaju na tabaku koji se kasnije reže na A4 format.
DIZAJN FLAJERA
Bilo da prodajete nešto ili pokrećete novi biznis, flajer je jedan od najjeftinijih ali i najefikasnijih načina za privlačenje pažnje potencijalnih klijenata. Flajer ili letak je papir manje ili srednje veličine, jednostrane ili obostrane štampe i predstavlja često koriščen vid reklamiranja. Najčešći format flajera je A6 (10,5 x 14,8 cm).
Flajer treba da sadrži osnovne informacije o Vašem preduzeću i proizvodima ili uslugama koju nudite. Flajeri ne smeju biti pretrpani informacijma i bojama jer to proizvodi suprotan efekat. Dobar flajer sa jednostavnim, ali efektnim dizajnom ostaviće najbolji utisak na potencijalne klijente.