Grafički dizajn
- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 02 May 2017
DIZAJN KALENDARA
Poslovni identitet predstavljaju vizuelni elementi koji se uklapaju u priču i viziju firme a često uključuju: logo, vizit kartu, memorandume, kalendare, fascikle i rokovnike (agende). Kada želite da svojim poslovnim partnerima ili potencijalnim klijentima darujete nešto, često se u promotivnom paketu mogu naći: vizit karte, majice, kancelarijski materijal s logoom firme (sveske, rokovnici, kalendari), promotivne šolje, kišobrani itd.
U poslovnom okruženju, kalendari su veoma korisni za planiranje dnevnih obaveza, poslovnih sastanaka i promocija, te je veoma korisno stalno imati kalendar na vidnom mestu.
DIZAJN POSLOVNIH KALENDARA
Poslovni kalendari mogu biti kalendari za štampu i elektronski. Elektronski kalendari se mogu slati imejlom i postavljati se na pozadinu vašeg računara, tableta, mobilnog telefona ili nekog drugog prenosivog uređaja pa čak i na vašoj poslovnoj stranici na društvenim mrežama (Facebook, LinkedIn, Twitter).
ZIDNI, DŽEPNI I STONI KALENDARI
S druge strane, kalendari namenjeni za štampu mogu biti sledeći:
- zidni kalendari su višelisni ili jednolisni. Na višelisnim kalendarima možete predstavljati svoje usluge ili proizvode na listu svakog meseca, dok je jednolisni kalendar sveobuhvatan i podrazumeva dizajn samo jedne grafike okružene (po vašoj želji) kalendarom s mesecima.
- džepni kalendari malog su formata i mogu vrlo lako stati u pregradu novčanika ili biti tako dimenzionirani da služe kao obeleživač za knjigu. Često su džepni kalendari u kombinaciji s vizit kartom: na prednjoj strani dizajnira se vizitka s logoom i drugim kontakt podacima o firmi dok je na zadnjoj kalendar. S druge strane, kalendar se može kombinovati i s lepo dizajniranom čestitkom.
- stoni kalendari obično se rade na šest listova (grafika) i imaju odštampan kalendar s mesecima s obe strane, ali mogu sadržati i više od jednog meseca po stranici. Slično zidnim kalendarima, i stoni sadrže logo vaše firme a na njima se mogu predstaviti usluge, proizvodi ili, jednostavno, lepe grafike koje će ulepšati radno okruženje vaših poslovnih partnera ili klijenata.
- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 02 May 2017
DIZAJN ČESTITKI
Praznici su obično period kada posežemo za čestitkama da obradujemo ljude oko nas. Često uz pratnju darova ljudi pišu novogodišnje čestitke kako bi dodatno ostavili deo sebe na papiru i učinili poklon ličnijim, uz lepe želje i nadanja.
Međutim, čestitke se mogu uručivati i tokom čitave godine, za rođendane, venčanja, krštenja i druge zgodne prilike kada želite da obradujete komitente, porodicu ili prijatelje. Čestitke su našle svoje mesto i kao sastavni deo promotivnog materijala i u firmama jer se mogu vrlo lako uklopiti u poklone koje želite da podarite budućim i potencijalnim partnerima i klijentima.
DIZAJN ČESTITKI STANDARDNE VELIČINE
Premda čestitke obično podrazumevaju minimalizam – uz lepu ilustraciju, vašim logoom s porukom na belom papiru, češće se mogu naći i šarene, razigrane, svetlucave – pa čak i muzičke koje nikada ne izlaze iz mode.
Dizajn standardnih čestitki podrazumeva osmišljavanje grafike za čestitku/pozivnicu dimenzija 300x200 mm presavijenu na pola (tako da je čestitka zapravo dimenzija 150x200 mm). Uz standardnu čestitku obično se dodaje i koverta te i ona može, a ne mora, biti personalizovana i u skladu sa čestitkom.
Pronađite inspiraciju za dizajn prazničnih čestitki na našem blogu i naručite atraktivne čestitke koje ćete sigurno sačuvati i posle praznika.
Nestandardne veličine takođe se mogu izraditi kod nas, samo nam naznačite ili pokažite šta vam se dopada!
- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 02 May 2017
DIZAJN MAJICA
Ako vam je potreban dizajn majica radi promocije vašeg preduzeća ili za neke druge potrebe, PopArt Studio je tu da premavašim željama osmisli dizajn majice koju će svako sa zadovoljstvom nositi. Važno je naglasiti da se bavimo isključivo vizuelnim dizajnom majica i pripremom za štampu - uslugu štampe majica ne nudimo.
KVALITET ŠTAMPE MAJICA
Do sada se štampa na tkanini odvijala samo sito štampom, a u posledenje vreme štampa majica se obavlja i digitalnom (InkJet) štampom.
Glavna razlika između digitalne štampe i sito štampe na tkanini je u tome što se u digitalnoj mogu izvesti aplikacije s više boja, tonova i gradijenata i biti predstavljene kao na monitoru, dok su takve mogućnosti u sito štampi veoma male.
Digitalna štampa daje mogućnost povoljne štampe jedne majice, dok je štampa jedne majice na sito štampi znatno skuplja.
Kvalitet otiska na tekstilu zavisi od mnogo faktora, od mašine, kvaliteta boje, pa do štampača. Tehnologija svakodnevno napreduje, tako da su i sito i digitalna štampa na tekstilu iz dana u dan sve bolje i kvalitetnije.
- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 02 May 2017
DIZAJN STATIČKIH I ANIMIRANIH BANERA
Baneri su dugo vremena najrasprostranjeniji način oglašavanja na internetu. Predstavljaju uočljive oglase u obliku statične slike ili animacije, čija je uloga da zaintrigira posetioca i posluži kao dolazni link prema vašem web sajtu.
Baner se takođe može posmatrati i kao oglasni prostor koji je sastavni deo neke web stranice, unutar kojeg oglašavač može objaviti bilo koji sadržaj koji se inače sme objaviti na internetu. Dimenzije banera možete birati iz standarda (120 x 60, 160 x 60, 180 x 150, 400 x 240, 250 x 250, 336 x 280, 468 x 60) ili se rade po meri klijenta.
SVRHA REKLAMNIH BANERA
Oglašavanje na internetu putem reklamnih banera, je siguran put do povećanja prodaje. Baneri se mogu koristiti za više namena, kao što su:
- povećanje prodaje proizvoda ili usluga, profita
- obaveštavanje potrošača o novim proizvodima / uslugama ili specijalnim ponudama
- promocija Vašeg imena (brendiranje)
VRSTE BANERA - DIZAJN BANERA
Razlikuju se dve osnovne vrste dizajna banera:
- statički baneri (obično JPG, PNG format)
- animirani baneri GIF
Izrada banera svih dimenzija, namena i različitim tehnologijama. Izrada Flash banera bila je poprilično popularna u svetu i kod nas. Dobar baner moze da privuče posetioce i poveća posetu vašeg sajta. Dizajn banera igra veliku ulogu u prezentovanju vašeg biznisa. Mogući su baneri u različitim formatima, kao što su .gif, .jpg, .swf tj. flash baneri itd. Ukoliko planirate kampanju u cilju povećanja posete i izradu banera, PopArt Studio je svakako pravo mesto za vas.
- Details
- Written by Admin
- Category: Grafički dizajn
- Published: 02 May 2017
AMBALAŽA I NJEN SMISAO
Ambalaža ima ulogu da upakuje proizvod, da ga predstavi na najbolji mogući način, istakne u odnosu na konkurentske proizvode i da se korisnik na osnovu tog prvog utiska odluči za kupovinu baš tog proizvoda.
Ambalaža je veoma važna kod prvog odabira proizvoda, ali kvalitet je presudan za odluku potrošača da li će i ubuduće nastaviti da ga kupuje.
Ništa ne vredi ako je proizvod kvalitetan i prestižan, ako na kraju ne završi u rukama kupca, pa je zbog toga ambalaža veoma značajan faktor marketinga.
Činjenica je da se čovek prijatnije oseća kada kupi nešto lepo i da stvari bira po principu „sviđa mi se” - „ne sviđa mi se”. Bez obzira na to da li proizvod spada u kategoriju neophodnog ili zabave i luksuza, bolje se prodaje ako dobro izgleda.
DIZAJN AMBALAŽE
Dizajn ambalaže je poslednjih godina doživeo ekspanziju, kako u svetu tako i kod nas, i postao veoma važna grana dizajn ponude.
Nekada su kvalitetniji proizvodi imali veće budžete, a samim tim i bolje pakovanje. Međutim, u današnje vreme se taj odnos promenio, pa kvalitet pakovanja i kvalitet proizvoda više nisu ekvivalentni.
Sada je moguće za veoma malo novca obezbediti za svoj proizvod fantastičan dizajn ambalaže i na efikasan i atraktivan način ga prezentovati.
NEKI OD MOGUĆIH TIPOVA AMBALAŽE
- ambalaža za prehrambene proizvode
- ambalaža za mlečne proizvode
- ambalaža za konditorske proizvode
- ambalaža za praškaste proizvode
- ambalaža za kozmetičke proizvode
- ambalaža za organske proizvode
- ambalaža za hemijske proizvode
- ambalaža za pakovanje farmaceutskih proizvoda